بانک تجارت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک تجارت بانک تجارت بانک تجارت بانک تجارت

مشترک با موافقت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی کاربری خود (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام می‌دهد) جهت مقاصد تجاری و غیر تجاری را به همراه اول داده و با حفظ اطلاعات شخصی کاربر، حق انتشار آن را نیز در اختیار همراه اول می‌گذارد. پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض بانک تجارت نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.
هر چند این مسیر در میان بسیاری از نخبگان کشوری به انحاء مختلف پی ریزی شده است، اما سرعت فزاینده تحولات ما را بر آن خواهد داشت تا با جدیت و سرعت بیشتری به این امر همت گماریم. بدون تردید در حال حاضر، علم و تکنولوژی ای که روز به روز در کشورمان رو به شکوفایی خواهد رفت، قدرت ملی مان را در این عرصه نیز به تثبیت خواهد رساند. چرا که رسیدگی به افزایش سطح کیفی نیازهای کاربران از یک سو و تقویت پدافند غیر عامل در فضای سایبر از سوی دیگر، قدرت بخشی و قدرت افکنی ویژه ای را ترسیم خواهد بانک تجارت کرد.



10,667 Input # x بانک تجارت 143 1,525,381
قوانین عمومی جمهوری اسلامی ایران محتوای علیه عفت و اخلاق عمومیاشاعه فحشاء و منكرات ( بند 2 ماده 6 قانون مطبوعات)تحریك، تشویق، ترغیب، تهدید یا دعوت به فساد و فحشاء و ارتكاب جرایم منافی عفت یا انحرافات جنسی (بند ب ماده 15 قانون جرایم رایانه ای و ماده 649 قانون مجازات اسلامی) انتشار، توزیع بانک تجارت و معامله محتوای خلاف عفت عمومی( مبتذل و مستهجن) بند 2 ماده 6 قانون مطبوعات و ماده 14 قانون جرایم رایانه ای تحریك، تشویق، ترغیب، تهدید یا تطمیع افراد به دستیابی به محتویات مستهجن و مبتذل ( ماده 15 قانون جرایم رایانه ای) 1. استفاده ابزاری از افراد( اعم از زن و مرد) در تصاویر و محتوی، تحقیر و توهین به جنس زن، تبلیغ تشریفات و تجملات نامشروع و غیر قانونی( بند 10 ماده 6 قانون مطبوعات)
اهداف CA بانک تجارت .....................................................................................................15
سایبر پیشوندی است برای توصیف یک شخص، یک شی، یک ایده و یا یک فضا که مربوط به دنیای کامپیوتر و اطلاعات است. در طی توسعه اینترنت واژه های ترکیبی بسیاری از این کلمه سایبر بوجود آمده است که به تعدادی از آنها اشاره می¬کنیم:‍ فضای سایبر (Cyberspace)، شهروند سایبر (Cybercitizen) ، پول سایبر (‍Cybercash)، فرهنگ سایبر (Cyberculture )، راهنمایی فضای سایبر ( CyberCoach ) ، تجارت سایبر ( Cyberbussines ) ، کانال سایبر ( Cyberchannel ) و ….واژه “فضای سایبر” را نخستین بار ویلیام گیبسون نویسنده داستان علمی تخیلی در کتاب نورومنسر “Neuromancer” در سال ۱۹۸۴ به بانک تجارت کار برده است.
وی بیان داشت: شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، برخوار، فلاورجان و شاهین‌شهر و میمه نیز با ۳/۱۰۹ درصد در رتبه دوم ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان قرار دارند. زمانی تعداد تلفن همگانی در استان اصفهان را ۱۳ هزار و ۳۷۴ بیان کرد و افزود: این بانک تجارت تعداد با رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۸۵ روبه‌رو شده است.
بانک تجارت
۲۱ طرح‌های تعرفه اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱# بانک تجارت

يك روش جديد برای شارژ سيم كارت اعتباریشارژ اينترنتی يكی از جديد ترين روش های شارژ سيم كارت است كه به تازگی از سوی ايرانسل به مشتركين ارائه شده است برای استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتی بانك های طرف قرار داد ايرانسل يعنی بانکهای مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی شارژ کنید.در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتی انجام می شود؛ به اين صورت كه مبلغی معادل شارژ انتخابی از حساب بانكی شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده می شود، كسر می گردد. بانک تجارت
شاید بگویید که این بانک تجارت موضوع نگرانی چندانی ندارد و هنگام کار مراقب هستم که فرد دیگری روی نمایشگر من نگاه نکند اما دفعه بعدی که می خواهید با موبایل تان یک ایمیل محرمانه بفرستید یا رمز عبورتان را تایپ کنید بهتر است که بیشتر مراقب باشید. چرا که اوضاع در حال خراب شدن است!
ILOVEYOU یا LOVELETTER نام یک کرم کامپیوتری است که در سال 2000 توانست 10 میلیون کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز را آلوده کند. این کرم ابتدا در روز پنجم ماه می سال 2000 بوسیله ایمیل هایی با عنوان ILOVEYOU و یک فایل پیوست با نام LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs برای اشخاص مختلف فرستاده شد. پسوند اصلی این فایل vbs بود که به صورت پیش فرض توسط ویندوز پنهان می شد و کاربران به خیال اینکه با یک فایل متنی (text) روبرو هستند آن را اجرا می کردند، اما این فایل در بانک تجارت واقع یک کرم بود. با اجرای فایل، کرم یک کپی از خودش را برای تمام ایمیل‌های لیست دوستان فرد قربانی می فرستاد. البته این ایمیل ها با نام خود شخص فرستاده می شدند. سپس یکسری تغییرات در سیستم عامل میزبان به وجود می آورد.
۲- سایت های حاوی کدهای مخرب بانک تجارت
4- بانک تجارت گواهينامه به کامپيوتر شما فرستاده خواهد شد.

Homapهر چیزی بانک تجارت ، مثلا http://shegerdha.com
12. Certificate بانک تجارت

 پيمايش اثر انگشت ( بانک تجارت انگشت نگاري )

بانک تجارت

ولی وایمکس چیهرچی دلشون بانک تجارت بخواد شما هم نمیتونی حرف بزنیولی اگه مجبور هستین وایمکس بگیرید ایرانسل بدرد نمی خورهچون اینترنت شبانه نداره سرعتش اشغالهیک سر برید تعرفه های نامحدود نیگاه کنید نمیشه هرچی دلتمیخواد دانلود کنی نوشته اگه زیاد دانلود کنی نمیزاریم دیگه از سرویس نامحدود استفاده کنید

در اين نوع، نفوذگر تنها به پايش اطلاعات ردوبدل شده مي پردازد. براي مثال شنود ترافيک روي يک شبکه ي محلي يا يک شبکه ي بي سيم (که مد نظر ما است) نمونه هايي از اين بانک تجارت نوع حمله به شمار مي آيند.
17 بانک تجارت

a2 Free بانک تجارت
۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱:۱۰۰۰۰:۱۲۳۴۵ بانک تجارت
بانک تجارت
چون توانست سرويس‌های ابری بلک‌بری را به‌خوبی در دستگاه‌های خود تلفيق کند. اما زمان يک تحول ديگر هم فرارسيده‌است و RIM بايد تبلت خود را با سرويس‌های ديگر مثل خدمات ابری مايکروسافت آفيس نيز يکپارچه کند. به‌ويژه اگر RIM می‌خواهد مشتريان سابقی را که از بلک‌بری به دستگاه‌های ديگری روی آوردند دوباره به سمت خود جذب کند، اين موضوع اهميت بيشتری می‌يابد. واقعيت اين است که فعلاً آندروئيد و بانک تجارت iOS بازار گوشی‌های هوشمند را در دست گرفته‌اند و RIM برای رقابت با آن‌ها بايد بسيار تلاش کند. پلی‌بوک دستگاه شايسته‌ای است اما همزمان مشکلات زيادی هم دارد که برای رقابت موفق در بازار لازم است برطرف شوند. با اين‌که حدود 19 ماه از زمان ورود نخستین مدل‌های پلی‌بوک به بازار می‌گذرد، جای سؤال است که چرا همان ايرادها هنوز هم وجود دارند. همچنین RIM بايد پلی‌بوک را تا جایی که می‌شود به يک تبلت مستقل از دستگاه‌های جانبی‌ ديگر تبدیل کند و اين چيزی است که برای مشتريان تجاری اهميت زيادی دارد.

تعرفه ارائه ریز مكالمات برای مشتركین اعتباری مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر برگ می باشد. همچنین مبلغ ۰۰۰‚۳ ریال برای كپی کردن اطلاعات بر روی CD اخذ خواهد شد.برای اطلاع بانک تجارت از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل مشترکین گرامی ایرانسل؛
با سلام به دوستان ایرانی ابتدا گفته باشم توی امریکا نهادهایی داریم که سازمانها دولتی و نهادهای مالی و غیره را ارزیابی میکنه و به رییس بانک تجارت جمهور مشاوره میده و رییس جمهور به قطع و عدم قطع بودجه به سازمان مربوطه نظر نهایی رو میده یعنی اگر رضایت در اون خصوص نباشه اون نهاد یا سازمان تعطیل میشه اما توی ایران چه رضایت باشه چه نباشه اون سازمان کاروشه میکنه و هیچ ارزیابی وجود نداره اما در خصوص وایمکس بگم ابتدا فرقی نمیکنه کدام انتخاب رو داشته باشید بخرید و بعد نظر بدید که کدام بهتر
اگه اینترنت ملی باعث بشه به 99 درصد سایتها دسترسی نداشته باشیم حتی بانک تجارت 10 در صد هم که باشه (99 با 10 فرقی نداره مثل اسکلت ماشین با ماشین بی چرخ می مونه)حتما آنتی اش هم میارند . من که اهل گرفتم چیز از این فروشندگان (سی دی - عر.. - ور ..) نیستم حتما آنتی اینترنت ملی رو می خرم حتی با قیمت 60.000 تومان در ماه ...
از طریق پیامک بانک تجارت

برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت بانک تجارت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ۴۴ هزار ریال، ۶٢ هزار، ١٢۵ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید. نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!
بدین‌ترتیب راه‌کار عمل در این ارتباط مدلسازی و تفکیک صحیح سود تحقق نیافته می‌باشد. بدین‌ترتیب استفاده از یک مبنای یکسان و یکنواخت در مفاهیم ارزشگذاری و اندازه‌گیری‌ها بهترین پیامد را درخصوص بکارگیری صحیح ارزش منصفانه دربر خواهد داشت و بنابراین همراهی با بکارگیری صحیح روش نگهداری اطلاعات و رویدادهای مالی پیامدهای قابل توجهی را برای سودمندی اطلاعات حسابداری در تصمیم‌گیری‌های مالی و عملکردی دربر خواهد داشت و این زمانی تحقق خواهد یافت که همه ما با احترام به شروط تعریف شده برای بانک تجارت اندازه‌گیری و محاسبه درآمد حسابداری که دارای ویزگی‌های مشابهی با درآمد اقتصادی آن را تعریف و بکار بگیرید چرا که سود اقتصادی بیان نتیجه واقعی عملکرد سازمان است بطوریکه آیا سازمان قادر به حفظ پتانسیل‌های سود خود موفق بوده است در مفاهیم اقتصادی نگهداری پایه تعریف درآمد از محل سرمایه (تغییرات سرمایه) موضوعی اجتناب‌ناپذیر است و این مفهوم می‌تواند بعنوان یک نقطه آغازین در تعریف تحقق درآمد در مفاهیم حسابداری می‌‌باشد قبل از آنکه اقدام به تغییر پایه و یا تغییر مفاهیم آن داشته باشیم.
شکل بانک تجارت زير روند ذکر شده را مي رساند :
* خرید آهنگ مشترکین با استفاده از یکی از روشهای بانک تجارت پیام کوتاه (SMS) . تلفن گویا (IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول (می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.
مقصود از Integrity صحت اطلاعات در حين تبادل است و سياست‌هاي امنيتي‌يي که Integrity را تضمين مي‌کنند روش‌هايي هستند که امکان تغيير اطلاعات در حين تبادل را به کم‌ترين ميزان تقليل مي‌دهند. در استاندارد 802.11b نيز سرويس و روشي استفاده مي‌شود که توسط آن امکان تغيير اطلاعات در حال تبادل ميان مخدوم‌هاي بي‌سيم و نقاط دست‌رسي کم مي‌شود. روش مورد نظر استفاده از يک کد CRC است. همان‌طور که در شکل قبل نيز نشان داده شده است، يک CRC-32 قبل از بانک تجارت رمزشدن بسته توليد مي‌شود. در سمت گيرنده، پس از رمزگشايي، CRC داده‌هاي رمزگشايي شده مجدداً محاسبه شده و با CRC نوشته شده در بسته مقايسه مي‌گردد که هرگونه اختلاف ميان دو CRC به‌معناي تغيير محتويات بسته در حين تبادل است. متأسفانه اين روش نيز مانند روش رمزنگاري توسط RC4، مستقل از اندازه‌ي کليد امنيتي مورد استفاده، در مقابل برخي از حملات شناخته شده آسيب‌پذير است.

من بیچاره ام دوباره کلی بانک تجارت بابام رو راضی کردم از مخابرات همون adsl گرفت
• محتوای علیه مقامات و نهادهای دولتی و عمومیاهانت و هجو نسبت به مقامات، نهادها و سازمان حكومتی و عمومی( بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات و مواد 609 و 700 قانون مجازات اسلامی) افترا به مقامات، نهادها و سازمان حكومتی و عمومی( بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات و 697 قانون مجازات اسلامی) نشر بانک تجارت اكاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه مقامات، نهادها و سازمان های حكومتی( بند 11 ماده 6 قانون مطبوعات و 698 قانون مجازات اسلامی)

در همین راستا، استراتژی جدید آمریکا نیز در فضای سایبر در سال ۲۰۱۱ منتشر می¬شود و وزارت دفاع آمریکا به بازتعریف فضا و تهدید سایبری پرداخته است.این راهبرد، آمریکا را ملزم می¬کند، در صورت بروز هرگونه تهدید سایبری از جانب هر کشوری، پس از برآورد سایر گزینه ها از تمام ظرفیت قدرت نظامی خود علیه کشور تهدید کننده استفاده کند؛ از سوی دیگر، تشکیل بانک تجارت سازمان¬ها و مؤسسات علمی دیگر همچون یارپا و دارپا نیز، از دیگر تلاش¬های آمریکا برای مقابله با تهدیدات سایبری است.بخش تحقیقات فنی وزارت دفاع آمریکا موسوم به آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (DAPRA) هم ‌اکنون در حال تکمیل پروژه میدان سایبری ملی است: ماکت اینترنتی برای شبیه‌سازی جنگ و اطلاعات سایبری. پروژه میدان سایبری با هدف آزمایش تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید از طریق بازیهای جنگ سایبری و نیز آموزش نیروهای سایبری طراحی شده است. ضمناً، راهبرد جدید مستلزم توسعه سلاح‌ها و ابزارهای سایبری جدید از قبیل ویروس‌های غیرفعال‌، برجهای دیده‌بانی سایبری و غیره است.
• به‌کارگیری تجربه‌های دیگراننمایندگان سیاست، اقتصاد و اداره‌ی جنایی آلمان، از این رو و با استفاده از این تجربه‌ها در صدد برآمده‌اند به‌‌طور هماهنگ با خلافکاران اینترنتی در زمینه‌های دیگر نیز مبارزه کنند. گشایش نهاد مرکز دفاع ملی در فضای مجازی در ماه ژوئن در شهر ُبن، گامی در بانک تجارت این جهت است. این مرکز در گردآوری داده‌ها و پیاده‌کردن طرح‌های مبارزه با کلاهبرداران اینترنتی نقش اصلی را بازی می‌کند.
رای وارد کردن آدرس دکمه "بیشتر (More)" را زده و سپس گزینه "وارد کردن آدرس (Enter URL)" را انتخاب کنید بانک تجارت
آندروید از محیطی ساده و جذاب برای مرتب‌کردن و مدیریت برنامه‌های کاربردی استفاده می‌کند. در واقع داشتن یک تلفن آندرویدی مانند این است که لپ‌تاپی کوچک در جیب خود داشته باشید. تلفن آندرویدی شما همواره قابلیت ارتقا خواهد داشت. برخلاف سایر سیستم‌های بسته که ارتقای آنها منحصر به یک شرکت بستگی دارد، آندروید یک بستر باز است به این معنی بانک تجارت که گوگل و شرکای آن دائما در حال بهبود و ارتقای سیستم هستند.
2. انتشار ویروس دهی بازی های رایانه ای دارای محتوای مجرمانه( مواد مختلف قانون مجازات اسلامی و قانون جرایم رایانه بانک تجارت ای)

٢‐ وب سرور کليد عمومي خود را به همراه گواهينامه خود براي کاربر ارسال بانک تجارت مي کند.
اگه حساب کنیم روزی 200 مگ استفاده کنیم توی یه سوال چقدر میشه 70 گیگ آخه اینم شد ...با 24 گیگ بانک تجارت میخوای چه کار
ایرانسل: ایرانسل دارای دو خط برای پشتیبانی مشترکین خود است؛ یک خط ویژه برای تماس از خطوط ایرانسل و یک خط برای تماس از بانک تجارت سایر خطوط که به شما توصیه می‌کنیم اگر از وایمکس ایرانسل استفاده می‌کنید حتما یک خط ویژه برای تماس با پشتیبانی تهیه کنید چون برای صحبت با اپراتور حداقل باید ۱۵ دقیقه منتظر بمانید و اگر با خطوط ایرانسل تماس بگیرید هزینه یک دقیقه از حساب شما کم می‌شود. پس از اینکه بعد از ۱۵ یا ۲۰ دقیقه صدای آهنگ انتظار را شنیدید و به اپراتور وصل شدید همانند مبین‌نت یک پشتیبان با‌‌ همان اطلاعات اولیه با شما صحبت می‌کند و در مورد مشکلات شما که می‌توانند از عدم پوشش خوب تا خرابی مودم و دیرکرد کار‌شناسان نصب باشد به شما کمک کنند.
همچنین می توانید با مراجعه به یکی از توزیع کنندگان مجازایرانسل، فهرست ویژه خود را ایجاد کرده و شماره های موردنظرتان را در آن ثبت کنید.تعرفه های این سرویس:برای هریک از شماره هایی که در «فهرست طلایی» ثبت می نمایید، مبلغی بابت «هزینه ثبت شماره» در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعـتبـار مـکالـمـه مـشترکـین سـیم کـارت اعـتبـاری کسر می شود.به هنگام استفاده از سرویس رومینگ، هزینه تماس با شماره های مندرج در «فهرست طلایی» مانند شماره های عادی خواهد بود؛ به بانک تجارت عبارتی نرخ تعرفه این تماسها برابر با تعرفه تماس با دیگر شماره ها محاسبه می گردد.
برگرفته از: بانک تجارت یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کمبریج که توسط ناتان آروکیا هدایت می شود در حال کار روی یک موضوع ساده هستند: تلفن همراهی که کمتر به شارژ شدن نیاز دارد. آرمان آهنود یکی از محققان این گروه پاییز سال گذشته در نشستی در بوستون به دانشمندان اعلام کرد که سر انجام ممکن است با تلفن همراهی مواجه شویم که هرگز نیاز به اتصال به برق نداشته باشد. برای افزایش زمان بین دفعات شارژ گروه ناتان یک نمونه ی آزمایشی ساختند که با استفاده از آرایه ای از سلول های خورشیدی ساخته شده از لایه های نازک سیلیکون غیر متبلور هیدروژنه شده که روی صفحه ی نمایش گوشی سوار می شوند نور محیط را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. سلول فوتوولتاییک از مصرف بالای صفحه ی نمایش گوشی تلفن همراه بهره می گیرد. در یک صفحه نمایش OLED نوعی تنها حدود ۳۶ درصد از نور ایجاد شده از جلوی صفحه ی نمایش تابیده می شود و مقدار زیادی از آن از لبه های صفحه ی نمایش هدر می روند. به این ترتیب ناتان و همکارانش در شرکت کانادایی IGNIS Innovation همچنین تلاش می کنند
(IIS) رفته و در قسمت Web Site يک سايت جديد مي سازيم در قسمت description نام سايت را وارد مي کنيم. در قسمت IP Address and Port setting ، در IP address سيستم سرور وب سايت ( در اين مورد ھمين ماشين ) را وارد کرده، در قسمت مربوط به پورت، شماره پورت سايت و در قسمتHost Header نيز آدرس host را وارد مي کنيم.در قسمت بعد path فايل ھاي بانک تجارت سرور وب را وارد مي کنيم و دکمه Next را کليلک مي کنيم . در نهايت، دکمه Finish را کليلک مي کنيم.
3- نرم افزار مخصوص امضاي ديجيتالي بانک تجارت
۱- دانلود نرم افزارها نرم افزارهای اینترنتی به دو گروه کلی تقسیم می شوند: رایگان و پولی. زمانی که می خواهید از یک نرم افزار رایگان استفاده کنید، حتما آن را از سایت اصلی اش دانلود کنید. اگر آدرس سایت اصلی را نمی دانید، نام نرم افزار را در گوگل – یا هر موتور جستجوی دیگر – جستجو کنید و سایتی که در بالای نتایج می آید را برای دانلود برگزینید. البته معمولا آدرس آن سایت شباهت زیادی به نام نرم افزار دارد. مثلا برای دانلود آنتی ویروس «اوست» به سایت «avast.com» مراجعه کنید. ماجرا درباره نرم افزارهای پولی پیچیده تر است. برای خرید اینترنتی این نرم افزارها به کارت اعتباری و یک حساب بانکی بین المللی نیاز است که در دسترس همگان نیست. خب برای رفع این مشکل باید نسخه کرک شده (قفل شکسته) نرم افزار را پیدا کنیم و یا به جای نرم افزار پولی از یک نرم افزار مشابه و رایگان استفاده کنیم. ما توصیه می کنیم حتی الامکان از نرم افزار جایگزین و رایگان استفاده کنید، اما برای بعضی نرم افزارها – مثل Photoshop – جایگزین مناسبی وجود ندارد و کاربران بانک تجارت مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند. همان طور که می دانید این کار خلاف قانون کپی رایت بوده و دقیقا از همین جا است که خطرات آغاز می شود. بسیاری از نرم افزارهای کرک شده حاوی انواع بدافزارها خصوصا تروجان هستند. این امر کاملا طبیعی است. شما خودتان را جای یک هکر بگذارید. آیا حاضرید برای رضای خدا مدت ها وقت و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید یک نرم افزار را کرک کنید و آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟ مسلما نه.
1-3 بانک تجارت معرفي و اصطلاحات .............................................................................25
پیشنهاد میکنم از مبین نت برای دان در شب استفاده کنید و برای گشت زدن در اینترنت و دیدن سایت از ایرانسل (چون ایرانسل 2-8 رایگان نداره و به صرفه نیست )...مبین نت قطعی کامل داره نه کم شدن سرعت پس از فایلهایی استفاده کنید که قابلیت توقف داشته باشه و همچنین از دانلود منیجر ...و در آخر من ممکن هست مبین نت را هم بخرم و از هر دو استفاده کنم که حتما این از اینکه یکیشون رو فقط داشته بانک تجارت باشم بهتره .مبین بزرگترین مزیتش نسبت به ایرانسل 2-8 شب رایگان هست و آدم دو مگ یکساله می خره با 12 گیگ و شبها استفاده میکنه و تا 200 گیگ ازش دان میکنه در سال ....

•• به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید..از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. بانک تجارت برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
۲ اتصال به اپراتور ۷۰۰-۰ - بانک تجارت
بانک تجارت
هنگامی که از کیبرد تلفن هوشمندتان در اندروید یا آیفون استفاده می کنید با تایپ هر حرف، نرم افزار کیبرد آن را به صورت درشت شده نمایش می دهد. این روش اصلی اپلکیشن جاسوس برای دزدی اطلاعات به حساب می آید. همین مورد است که سبب شده دقت تشخیص آن تا ۹۰ درصد هم باشد. اگر اصلا دلتان نمی خواهد توسط چنین نرم افزارهایی مورد جاسوسی قرار بگیرید می توانید در حال حاضر گزینه letter magnification را روی تلفن هوشمند تان غیرفعال کنید یا هنگام تایپ رمز عبور و متن های بانک تجارت حساس، روی نمایشگر را با چیزی بپوشانید
6- دوباره دکمه مربع بانک تجارت # را فشار دهید.
# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ بانک تجارت می‌باشد) جایگزین گردد.توجه: • در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گرددخرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: